pühapäev, juuni 20, 2010

Tsikibrikielektromiksid

Need tune’id karjuvad “Oh, kuula meid 20. juunil, sest see on lihtsalt nii õige!”

MGMT – kõikide coolide urbanhipsterite lemmikbänd ja Justice – kõigile tuntud kui “We are your friends’i” ning “D.A.N.C.E.’i” looja.

See lugu on geniaalsuse kehastus! Need bassikäigud panevad vere keema ning oigama ja vanduma, et mul korralikke kõlareid ei ole (või noh, on, aga neid ei saa muusikakekuse küljest kuidagi lahti ühendada).

Kuulake ja te oigate naudingust. Ja kuna ma tean, et loo lõpuks tahaks veel ja veel, siis VOILA!

 

Buraka Som Sistema on midagi sellist, mis mulle tegelikult ei tohiks meeldida. Tegelikult ei tohiks mulle üldse sellist sorti muusika meeldida. Aga mingi geniaalsuse piiril lugude puhul võin ma isegi trash metalit kuulata. Ausalt!

“Yah” on minu teada Buraka Som Sistema esimene singel, mis ilmus juba 2006. aastal. Iga kord, kui ma seda lugu kuulen, hakkab mu peas keerlema mingi filmistsenaarium ja tekib tunne, nagu tahaks ise kaamera kätte võtta ning sellele korralik muusikavideo filmida. Tõenäoliselt midagi sellist nagu Madonna “Jumpil”. Midagi parkourimise ja urbanistliku linnapildiga igatahes.

 

The Cure toob alati kananaha ihule! Kolmest loost on see minu kindel lemmik. Tark, aga vahel reetlik Youtube ütleb selle remiksi sünniaastaks 1990. Usaldagem siis Tarka Meest Taskust. Nii ongi lihtsam, saab erilise kiidulaulu üles seada.

Ahh, kõik muu kaob, aga the Cure jääb. See vokaal, need kõlavärvid. Tahaks kuskil räpases Londoni pubis selle taustal tantsida, koledate emopoistega Thom Yorke’i elufilosoofiast ning boheemindiefilosoofidega Kafkast ja “Clockwork Orange’ist” rääkida.

3 kommentaari:

  1. MGTM- Electric feel on hea, aga minu südame röövis Buraka Som Sistema- Yah, ja ta tekitas täpselt sama tunde, mis sinulgi:D

    VastaKustuta
  2. soovipostitus: palunpalunpalun tee üks sissekane heast house-muusikast:) Aitäh:)

    VastaKustuta
  3. Tuleb kunagi, luban :D
    Esmalt saad ühe Eesti lugude soovika (mitte, et see viimaseks jääks) ;)

    VastaKustuta