esmaspäev, juuni 21, 2010

Estofiilide õhtumiks #1

Kuna ma olen hetkel jalgpalliga äärmiselt hõivatud, siis täpsemalt ma midagi lahkama ei hakka. Siin on kolm lugu, mis minu tänase meeleoluga superhästi kokku lähevad, ning mida ma naabrite terroriseerimiseks veel paaril korral kasutada tahan (hahaa, ma olen nii kuri!).

Kes arvab ära, milline neist minu lemmik on, saab kommi. Sosistage mulle kõrva sisse ja kui, komm taskus, koju jõuate, siis olete õigesti pakkunud.


Uuri Pastaca kohta siit!


Mulle meeldib küll üks teine versioon sellest, kuid nähtavasti seda Youtube'is ei ole :(
LESLIE DA BASS


MALCOLM LINCOLN

3 kommentaari:

  1. väga äge blogi on sul! jaksu!

    VastaKustuta
  2. Malcolm? Muidu mulle meedlib esimese meloodia ja video, teisel ka hea rütm:)

    VastaKustuta
  3. tänan, popop, pean tõenäoliselt "samad sõnad" ütlema! :D

    helina, kusjuures ei ole malcolm :D leslie da bass on. soovitan muuseas soojalt myspace'is tema kaht videot vaadata. "nagu päris" kohe! :)

    VastaKustuta