kolmapäev, juuni 23, 2010

kosmiline vampiirilaul

Kuulasin läbi Twilighti “New Mooni” soudtracki ja guess what? Kuigi ma peaaegu vihkan kõike, mis Twilighti puutub, pean ma tunnistama, et filmide muusika on olnud superhea tasemega!

Niisiis kasutangi võimalust ja promon ühe maailma parima rokkbändi, Radioheadi solisti loomingut. Sooloprojektides on Thom Yorke läinud hoopis teist teed pidi, mis Radioheadiga. Midagi lugude “No suprises” või minu isikliku lemmiku, “High and dry” sarnast te ei kuule. Pigem on ta omaks võtnud teatud määral depechmode’iliku ja massiveattackiliku elektroonilise muusika. See on aga igati positiivne, sest mis mõtet olekski teha sooloprojekt, kui jätkad samas stiilis muusika tegemist, mida bändiga juba varem viljeletud.

Niisiis, minu lemmiklugu “New Mooni” soundtrackilt on teie ees. Selline rahulik elektroonika, mis voolab sisemusest läbi nagu aeglane jõgi. Samas on biit igati mõnus ja tekitab tõepoolest kosmilise hõljuva tunde. Võib-olla on hilja rääkida antud filmi soundtrackit, kuna, olgem ausad, linateos on väljas juba pikemat aega, väga pikemat aega. Nii et jätame hetkeks filmi kõrvale ning nautigem seda kui lihtsalt üht värskendavat ja mõnusat lugu, mis sobib minu puhul näiteks suurepäraselt Milan Kundera ja piparmünditeega!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar