reede, juuni 25, 2010

!!!

Päris lõbus pealkiri, eksole ;) Teadjamad taipavad, vähem teadjamatele selgituseks - !!! on ühe suurepärase USA bändi nimi. Ahh, mulle tegelikult ei meeldi sõna "bänd". Jäägem siis "muusikalise kollektiivi juurde".



See lugu on minu pidevalt käibel olevad playlistis figureerinud juba päris pikalt, mulle kohutavalt meeldib selle kergus ja see omapärane "chk chk chk" ja muud n-ö häälitsused. Meenutab mulle natuke Animal Collective'it, ma ei tea isegi, miks. Mingisugune sarnane fiiling on nende loomingus.

Kuna see on muusikablogi, siis peaksid ka kõiksugused muusikalised üritused päevakorras olema (või noh... kui ma nüüd ülbe tahan olla, siis ma ütlen, et kuna see on minu blogi, siis ma võin niikuinii kõigest kirjutada, ükskõik, kas see siis teemasse läheb või mitte).
SEEGA ma kutsun kõiki täna õhtul kell 23 Pärnu Kolledžisse (vihma korral Kontserdimajja), kus leiab aset Lauluöö. Kohal on tipptasemel koorid, repertuaar on väga lai. On nii isamaalisi lugusid kui kergemat ja rahvusvahelisemat muusikat. Toimub midagi miniatuurse öölaulupeo sarnast, kus kõik laulupeofännid pisara poetada saavad.
Tulge kohale!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar