kolmapäev, oktoober 20, 2010

elamus

Kuna ma käin maailma parimas koolis, on mul tihti võimalus kuulata maailma parimat muusikat oma kooli saalis. Tasuta. Täna oli selleks MaiNekk, kes Baltimaades enda uut plaati tutvustamas käib. Pean ausalt tunnistama, et kollektiivist ma varem kuunud ei olnud. Seda enam olin üllatunud millegi nii ägeda olemasolust. Ja sellest, et ma reaalselt viitsin järjest kuulata pikemat aega industriaalmuusikat, mis ei ole klassika.

Lähemalt siis – MaiNekk on eesti-rootsi-taani bänd, mis koosneb kahest kitarrist, bassist ja trummidest. Viljeletakse sellist indiesegust muusikat. Omaette maiuspala on poisid, kes bändis mängivad. Mitte liiga karvased ruuduliste särkidega hispermuusikud on arvatavasti iga hipstertüdruku unistus.

Põhjus, mis Mainekk, miks Balti tuur ja meie kool, on nende vastilmunud plaat “Dance dance and rotate”. Nii sügavat elamust nad mulle ei jätnud, et ma kolme Villemi pubi lasteprae hinna Rahva Raamatusse viin, aga piisavalt, et nende Myspace’i leht enda lemmikutesse salvestada.

Kellel mingisugune huvi tekkis, tsekkige SIIA!

PS. Soovitan soojalt laulu “A Call for Batman”. Eriti püss lugu!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar