kolmapäev, oktoober 27, 2010

Big Wave Riders

LastFm suudab vahel üllatada. Andeksi minu võhiklikkuse tõttu, aga Big Wave Riders on mu kõrvadele veel suhteliselt uus kuju. Nad ronisid minuni läbi MAPi ja LastFmi ja voila! õigesti ronisid!

See bänd oli omamoodi üllatus, ma teadsin, et suurest põhjanaabrist aeg-ajalt geniaalsust tuleb (Rubik oli sama positiivne üllatus), aga sellist sorti muusikat põhjapõtrade maalt ei ootaks. Ikka hevit ja rokki ja veel hevit ja metalli, aga surfihõngulist garaažilist indiepoprocki… Noh, tore on. Või mis?

Selgus, et tegu on väga uute nägudega, bänd alustas selle aasta aprillis ning internetti on üles riputatud kaks lugu, mis mõlemad on vabad tasuta allalaadimiseks.

Ma ei tea, minu sisemisi kitarrikeeli see puudutas, kuulake!

Big Wave Riders - Republic of the average by Big Wave Riders

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar